EldaPhotoBlog

"Minden egyszerű dologban ott van a csoda, csak meg kell találni a módját annak, hogy megláthasd! Ha pedig megláttad, miért ne örökítenéd meg, hogy osztozhass a csodában másokkal is?"

Kapcsolat

Kérdéseiddel, javaslataiddal keress meg bátran e-mailben vagy a Facebookon is írhatsz nekem!


eldaphoto@yahoo.com Eldaphoto a Facebookon

Köszönet

FotoArt Fotósiskola


Jamrik Vilmos

Kadosa Zoltán

Körber László

Kovács P. Attila

Láng István

Bodnár István

Farkas László


Modellek


Gyöngyösi Zsófia

Takács Ferenc


Dunaharaszti Városi Könyvtár


Táborosi Zoltánné



Családom



Kedves és családja

Nővérkém, sógorom és a Lányok

Anyukám

Referenciák

JeweleryShop

Breaking news: Sunny Lax in Vienna

Eldus 2011.09.29. 08:00

 

Halihó Mindenki :)
 
A hétvégén pár barátunkkal kísérve Bécsbe látogattunk. A Kedvest meghívták egy klubba zenélni, a munkát pedig összekötöttük egy kis városban mászkálással. 
 
Fáradt és nyűgös voltam akkor is, pont mint most, amikor írom ezeket a sorokat. Kötelező programként a Mariahilfer strassét gondoltuk végigjárni, de csak a mekiig jutottunk. Nem értem, Magyarországon miért nem árulnak Big Tastyt, de a mandulás McFlurry volt a csúcs, azért szívesen kijárkálnék heti rendszerességgel :) A szendvicseik már nagyon régóta nem mozgatnak meg különösebben, egyre inkább érezhető, hogy szemétből van. Lassan se íze, se bűze a mekis kajának, de tényleg.
 
A kis gasztrokulturális kitérő után folytatnám is a történetet. A Schönbrunni kastély kertjében épp esküvői fotózás zajlott. Kisebb katasztrófa volt a páros, sápadt-sárgás bőrű keleti népek gyermekei voltak halomra rizsporozva mindketten ekrü színű ruciban. Derítőlapok, drága masinák, hatalmas felhajtás körülöttük. Délután 2kor tévedtünk oda, és amikor elmentünk, sötétedéskor még mindig ott lébecoltak. Ment a rongyrázás rendesen. Azon gondolkoztam, hogy ezek azok a tipikus párok vajon, akik az esküvőjüket világgá kürtölik, majd 3 év múlva botrányok közt elválnak, vagy csak baromi sok pénzük van, és megtehetik, hogy ilyen fotózásuk legyen, ilyen helyszínen... Olyan igazi szép beállítást és érzelmeket  smink-vakolat alatt én nem láttam, bár az igazat megvallva azért többnyire  nem velük foglalkoztam, inkább a saját fényképezőgépem mögött tartózkodtam. Két szép fotogén modellem Flóra és Erka voltak, akik hálás alanyoknak bizonyultak :) Lett is róluk pár jó kép. 
 
 
 
A kastély kertje tényleg nagyon szép volt, rengetegen voltak ott, és igazán kellemes időtöltés volt ott lenni. Sajnos azonban a rossz előérzeteimet tovább fokozta, hogy a mini 7D-met elhagytam a nagy fényképezgetés közepette. Leesett a láncról a medál, a tökéletes sminkem pedig kis híján könnyek martalékává vált. Már-már feladtam, hiszen több száz négyzetméteren, fűben, még ha nagyjából tudom is, hogy merre jöttem-mentem, vajmi kevés esélyem van, hogy meglegyen. És mégis meglett. Szerencsére nem a fűben, hanem a murvában esett le, és bár odébb rugdoshatták párszor a járókelők, de a port leszámítva semmi baja nem lett. Kőomlás meg minden. Mármint a vállamról. Szuper.
 
 
 

Kálváriám azonban itt még nem ért véget, de erről később.

A kis kirándulásunkat a hangulat megalapozása követte, a lányok vodkát hígítottak fantával, a fiúk söröztek, én meg nem akartam homályos képeket lőni, azon kívül nem volt szállásunk, valakinek tehát vezetnie kellett hazafelé. Különben sem alakultak ki bennem ezek a reflexek, nem gondolom és soha nem is gondoltam, hogy egy buliban vagy bármilyen, a hétköznapitól eltérő esemény alkalmával kötelező jelleggel inni kell, hogy mást ne is említsek. Néha persze jó egy kicsit becsípni, de alapvetően nekem a jó hangulathoz nem kell segítség... Magamtól is elég hülye tudok lenni, azt hiszem erről bárki, aki ismer engem, tud tanúskodni :D 

 
 
 
Megérkeztünk tehát a buli helyszínére, sound check meg miegyéb, közben gurulnak a sörök, nekem meg a lájtkóla. WC-re legutoljára szigorúan a buli kezdete előtt elmegyek, mert nem vagyok kíváncsi a részeg tizenévesekre és nyomaikra a budin... Dőzsinek tehát nincs helye, bepisilni meg nem vicces.
 
 
 
 
Megkezdődik lassan a buli, a warm up DJ személyében René Dale zenél. A lányok odavannak, hogy milyen helyes pasi. Kellemes valóban, annyi idősen, mint most a lányok, biztos én is lelkesen flörtöltem volna vele, ha nem a pasimmal megyek. Éjféltől azonban már a Kedves játszott, jól felhúzta a bulit, a közönség tombolt és imádta, a társaság táncolt és vedelt, mindenki jól érezte magát. Én csak lövöldöztem a nagyvilágba bele, persze megint partifotósnak néztek, mint minden ilyen alkalommal, amikor elkísérem Levit egy-egy fellépésre :) Így aztán olyan arcok is jöttek haza velem bitek formájában, akikről lila gőzöm nincs, hogy kicsodák, de lelkesen pózoltak, és hogy ne rontsam el a hangulatukat, hát lefényképeztem őket. 
 
 
 
 
Amikor nem kattogtattam, akkor Nitrous Oxide-dal beszélgettem, táncikoltunk, elvoltunk, ő is kocsival érkezett Lengyelországból és ő is nagyon fáradt volt, tehát tartalékolta a szetjére az energiáit :) Készített rólam pár képet, imádta a gépemet, mint mindenki, akinek eddig odaadtam :) Meg kellett ismételten állapítanom, hogy egy vizuális környezetszennyezés vagyok, és jobb, ha nem kerülök az objektív elé, mert még a végén betörik. Nos, nem hiszem, hogy emiatt, de beütött a mennykő.
 
 
 
Szerettem volna a lányokat és Renét megörökíteni, de a sors keze közbeszólt. A redőnyömet sikerült ugyanis megörökítenem... Sajnos többször is. Persze drága jó Canon szoftverünk az Error 99-et írta ki erre is, nem igazán értem mi a lófülért nem azt, hogy hiba a zárral vagy báááármi, ami a tényleges hibára utalna... Ez a 99-es kód ez egy nagyon univerzális hibakód a Canonnál, mindenre rá lehet húzni. (Nyáron az 1000D Trogirban szintén közölte, hogy nem lehet fényképezni meg hogy err99, de ő csak egy szoftverfrissítést igényelt ingyenes szervizeléssel.)
  
Ezt a jószágot meg hétfőn Photoshop tanfolyam előtt bevittem Camera Kft-hez és akciósan 35 000 Ft-ért cserélik. Lesz így egy nullexpós záram, juhú. Hát valahogy máshogy képzeltem a nullexpós zárat a közvetlen környezetembe jutni, mondjuk hozhatta volna a Mikulás a vagy egy angyalka a fa alá berakhatta volna, mondjuk egy 7D-t még ha köré ügyeskedik, akkor segítek is annak, amelyik hozza. De nem. Most a 450D-hez zárat kell cseréltetnem, így a 7D-vel kapcsolatos álmaim lassan szertefoszlani látszanak, ha nem találok állást....
 

Valami csoda folytán még lehet belőle valami, mondjuk ma lesz egy állásinterjúm, és ha minden olvasóm, aki a szövegben ide eljutott, hagy egy lájkot meg egy kommentet, melyben kifejezésre juttatja, hogy szurkol nekem, akkor talán sikerülni fog. Persze én is igyekszem majd mindent megtenni az ügy érdekében :) De azért kell a bátorítás.

Azt hiszem, ez a mai bejegyzés kicsit személyesebbre sikeredett, mint az eddigiek, de most ehhez volt kedvem, meg aztán unalmas mindig csak a tényközléseket megírni. Most adok egy kicsit magamból nektek, ha kéritek, ha nem :)   

Remélem nem vesztek most túl sok olvasót, és holnap még majd azért visszajöttök :) Megígérem, nem lesz sok ilyen agymenés, ha csak igényt nem tartotok rá. 

 

Köszi a kommenteket, puszi értük :) 

 

Eldus

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eldaphoto.blog.hu/api/trackback/id/tr243262560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

debramorgan 2011.09.29. 11:54:38

Nekem tetszenek a képek a csajokról, mondjuk hozott anyagból könnyű dolgozni:)) Szépek!
Nekünk is el kellene menni, amíg ilyen egészen szép, napos idő van. Hm?

Eldus 2011.09.29. 11:56:35

@debramorgan: Mehetünk, én hétvégén ráérek.
süti beállítások módosítása