EldaPhotoBlog

"Minden egyszerű dologban ott van a csoda, csak meg kell találni a módját annak, hogy megláthasd! Ha pedig megláttad, miért ne örökítenéd meg, hogy osztozhass a csodában másokkal is?"

Kapcsolat

Kérdéseiddel, javaslataiddal keress meg bátran e-mailben vagy a Facebookon is írhatsz nekem!


eldaphoto@yahoo.com Eldaphoto a Facebookon

Köszönet

FotoArt Fotósiskola


Jamrik Vilmos

Kadosa Zoltán

Körber László

Kovács P. Attila

Láng István

Bodnár István

Farkas László


Modellek


Gyöngyösi Zsófia

Takács Ferenc


Dunaharaszti Városi Könyvtár


Táborosi Zoltánné



Családom



Kedves és családja

Nővérkém, sógorom és a Lányok

Anyukám

Referenciák

JeweleryShop

Trogir, 2011

Eldus 2011.10.04. 22:59

 

Kedves Olvasóim!

 

Elsőként köszönöm szépen a türelmeteket, és ismételten elnézést kérek, amiért így megvárakoztattalak Benneteket. Volt pár munkám, amiken dolgoztam, néha lusta voltam, néha pedig egésznapos fejfájással küzdöttem, de volt olyan is, hogy állásinterjúra mentem. Kicsit tehát besűrűsödött az élet mostanság. 

 

A mai témám is régi-új lesz, a nyári kiruccanásomból osztok meg veletek pár képet.

Családi nyaralásunkat Trogir városkában töltöttük, strandra pedig Okrugba jártunk át. Kalandosan indultunk el, én nulla percet pihentem, mielőtt kocsiba ültünk volna, a magyar határig szándékoztam vezetni. Ennek egyszerű és nagyszerű oka, hogy sötétben nagyon hamar elfárad a szemem, köszönhetően a zseniális kialakítású autópályáinknak, amikor is a szemből jövők fénye még véletlen sem marad láthatatlan, vagy legalábbis kevésbé vakító... Nálam az autofókusz ( :D) ilyenkor nagyon hamar felmondja a szolgálatot, és egyszerűen nem látok semmit. De az igazi ok ennél is egyszerűbb... Nem érem el az autópályadíj-fizető helyeknél a kis cetlit, a pénzt pedig esélytelen vagyok kifizetni a kocsiból kiszállás nélkül. Gyűlölöm az összes ilyen helyet, parkolóházakba se szívesen megyek be, csak ha valami miatt muszáj :) Jó, hogy nem ütöm be mindenbe a fejemet, de nem olyan áldásos állapot ilyen kis töpszlinek lenni :(

 

Na tehát Trogir.

Megérkeztünk, csodálkoztunk, hogy ennyi-e az egész, és különben is, hol a strand. Megkérdezte a Kedves egy nőtől, hogy tud-e valahol egy jó beach-et, természetesen nagy kerek szemekkel nézett ránk vissza, és megkérdezte, hogy pontosan mit is szeretnénk. Rendben van, végül rájött :) Hát ha strandolni szeretnénk, akkor hajókázzunk át Okrugba vagy Medenába, de van itt is egy kis strand. Első nap felfedeztük a trogiri strandot. A sziklás kifejezés enyhe, de ennél is rosszabb, hogy rettentő koszos.

 

És ha már Horvátország, meg tenger, akkor snorkeling. Jelentem, a tengervíz a kikötő miatt olyan, mintha egy szennyvízcsatorna élővilágával szeretnék közelről ismerkedni. Tehát nem nyert. Megszárítkoztunk hát és elmentünk a városba:

 

 

A város egyébként gyönyörű és hangulatos. Nem túl drága hely, de költőpénzt ajánlatos vinni. És két fényképezőgépet is. :) A nagy felfedezőútra vittük mindkét vázat. A szállásunk egészen magasan volt, kanyargós sikátoros hosszú gyalogtúra vezetett oda a la gyalogosan. Leérünk a városba, 1000D közli, hogy "Err 99  Nem lehet fényképezni". Hogy a macska rugdosson meg de nagyon... Bő negyed óra szenvedés után már ott tartottam, hogy a tengerbe hajítom az egész hóbelebancot, mert visszafordulni nem akart senki, hogy letegyem a cuccot, én viszont cipelni nem szerettem volna a működésképtelen gépemet és tartozékait. Szerencsére ott volt velem 450D is, és a Kedves hosszas rábeszélése után őt használtam.

 

Az eredményeket alább láthatjátok :)

 

 

 

Járművek földön, vízen, levegőben :) 

 

 

 

4 napot töltöttünk ott, bejártunk mindent többször is :) a piac fergeteges, mindent lehet venni, bár a vattacukorért megszenvedtem. Viszont kaptam a Kedvestől egy térképcsigát, ami után már régen sóvárogtam. Egyetlen dolgot sajnálok, hogy kijött rajtam az alváshiány, és miattam lekéstünk egy nagyon szépnek ígérkező hajókirándulást :(

 

Utolsó nap kihagytuk a strandot, és hajókáztunk egy kicsit, felmentünk az erődbe, ahonnan készítettem egy panorámaképet. Ezt ni:

 

Remélem, kedvet kaptatok a városkához, vagy valakikben szép nyári emlékeket idéztem!

Már meg is érte ez a bejegyzés!



Hamarosan ismét modellekkel jelentkezem.

Addig is köszönöm, hogy olvastok :)



Üdv,


Elda

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eldaphoto.blog.hu/api/trackback/id/tr743279050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása