EldaPhotoBlog

"Minden egyszerű dologban ott van a csoda, csak meg kell találni a módját annak, hogy megláthasd! Ha pedig megláttad, miért ne örökítenéd meg, hogy osztozhass a csodában másokkal is?"

Kapcsolat

Kérdéseiddel, javaslataiddal keress meg bátran e-mailben vagy a Facebookon is írhatsz nekem!


eldaphoto@yahoo.com Eldaphoto a Facebookon

Köszönet

FotoArt Fotósiskola


Jamrik Vilmos

Kadosa Zoltán

Körber László

Kovács P. Attila

Láng István

Bodnár István

Farkas László


Modellek


Gyöngyösi Zsófia

Takács Ferenc


Dunaharaszti Városi Könyvtár


Táborosi Zoltánné



Családom



Kedves és családja

Nővérkém, sógorom és a Lányok

Anyukám

Referenciák

JeweleryShop

Vár a könyvtár!

Eldus 2011.09.27. 07:39

Kedves Olvasóim!

 

Most első alkalommal egy épületet szeretnék bemutatni. Önmagában semmi érdekes, nem egy cirádás templomra vagy egy monumentális jelenségre kell gondolni.
Mai alanyom a Dunaharaszti Városi Könyvtár

 

Számomra kedves épület, mert itt ismertem meg (újra) a barátomat. Amikor a felsőoktatással próbálkoztam, akkor itt töltöttem egy pár napos szakmai gyakorlatot, a Kedves pedig éppen azidőtájt kezdett az elektronikus dokumentumok részen dolgozni. Elkezdett udvarolni, és meggyőzött arról, hogy nekem jobb lesz vele az életem, mint azzal, aki akkor volt. Valószínűleg igaza lehetett, mert már lassan 5 éve együtt vagyunk... :) 

Mivel ez az ő munkahelye és én is dolgoztam ott egy kicsit, ezért jó viszonyban vagyok a kollégáival és a főnökével is. Egyszer meglepetésként végigfotóztuk a könyvtárat, a képek ki is kerültek a galériájukba. Ezekre még nem vagyok büszke, de sokaknak nagyon tetszettek a felvételek. Olyannyira, hogy egy, a Könyvtár gondozásában kiadott kártyanaptárra rá is került az egyik fotóm.

Azóta készült egy újabb sorozat, ebből válogattam ki Nektek néhányat. A külső kép már kérésre készült, ez lesz az új késési értesítőkre nyomva. Híres leszek a késők és a postások körében :)

 

A következő, beltéri képek a galériáról fotózva készültek. A kölcsönzőpult és az olvasóasztalok a földszinten vannak. Az emeleten a kézikönyveknél is van egy nagyobb asztal, itt egész nap fényárban úszva bővíthetjük tudásunkat, vagy gyönyörködhetünk a nem kölcsönözhető könyvcsodákban.

Az emeleten kapott helyet továbbá az ifjúsági irodalom, a Könyvtárosok pedig tesznek a részleg gyerekbaráttá tételéről: játékok, mesehősök és egyéb, gyerekekhez és gyerekeknek szóló tárgyak vannak, és helyes kis olvasósarkok is lettek kialakítva a legkisebbeknek.

 

Összességében a 13 éves új Városi Könyvtár egy minden igényt kielégítő, kellemes környezetet biztosító hely kicsiknek és nagyoknak egyaránt, de a művészetek kedvelői és művelői is gyakorta tesznek itt látogatást, mivel a Minigalériában havonta újabb és újabb kiállítókkal ismerkedhetünk meg. Egyszer én is szeretném a képeimmel betölteni ezt a kis kiállítói felületet :)


 

Aki szeret könyvtárba járni és olvasni, és még a képek is tetszenek neki, az legyen olyan kedves, hogy használja a Tetszik feliratú gombocskát itt lenn baloldalon a sarokban, és/vagy hagyjon egy kommentet is!

 

Köszönöm, szép napot kívánok nektek!

 

Elda 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eldaphoto.blog.hu/api/trackback/id/tr573251551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása