EldaPhotoBlog

"Minden egyszerű dologban ott van a csoda, csak meg kell találni a módját annak, hogy megláthasd! Ha pedig megláttad, miért ne örökítenéd meg, hogy osztozhass a csodában másokkal is?"

Kapcsolat

Kérdéseiddel, javaslataiddal keress meg bátran e-mailben vagy a Facebookon is írhatsz nekem!


eldaphoto@yahoo.com Eldaphoto a Facebookon

Köszönet

FotoArt Fotósiskola


Jamrik Vilmos

Kadosa Zoltán

Körber László

Kovács P. Attila

Láng István

Bodnár István

Farkas László


Modellek


Gyöngyösi Zsófia

Takács Ferenc


Dunaharaszti Városi Könyvtár


Táborosi Zoltánné



Családom



Kedves és családja

Nővérkém, sógorom és a Lányok

Anyukám

Referenciák

JeweleryShop

Villanj-körte teszt :)

Eldus 2011.10.20. 22:47


 Kedves Mindenki!

 

Beszámoltam Nektek kb 1 hete az új szerzeményeimről :) Egy Körtepáros és egy mini szoftbox. Utóbbit még nem volt alkalmam használni, mivel a héten az angol tanulásra és az álláskeresésre fókuszáltam, nem a fotózásra. A bloggal kapcsolatban is a megjelenés foglalkoztatott, mivel szerettem volna keresést bele tenni, viszont az eddig használt sablonban nem volt erre lehetőségem. Nem magamat fényezendő, de tééényleg szuper lett, ahhoz képest, amiből indult. :)

Visszatérve a kis körtécskéimre...  Egyik este kezdtem el velük barátkozni, és az eredménnyel maximálisan elégedett vagyok. Pár portré született ebből a rövid kapcsolatból, az egyik a Kedvest, másik pedig a ronda szürke házi szörnyetegünket ábrázolja. Középen pedig én vagyok, így körülvesznek a legfontosabbak :)

 

 

Mivel a blog egy icipicit az életemről is szól, nem csak szigorúan véve a fotózásról - és hát ugye a kettő összefonódik, tehát nehéz éles határt húzni - halványan említem csak meg, hogy _lehet_, hogy lesz egy hely, ahol gyakorolni tudok a körtékkel, és össze tudok rakni egy hobbistúdiót, vagy valami olyasmit :)De még csak kezdeti stádiumban jár ez a projekt, sok munkámat kellene belefektetnem, és egy kevés pénzemet is - ami egyelőre elég nagy falat.

Viszont ma voltam egy interjún, ami igazából csak egy tesztírás volt és némi bemutatkozás a cég részéről. Délelőtt már vissza is hívtak, és a teszt alapján behívtak második körre, ahol az ügyvezetővel személyesen beszélek majd arról, hogy hogyan volna lehetséges az együttműködés :) Nem akarok nagyon előre inni a medve bőrére, de lehet, hogy végre valami olyasmibe botlottam, ami tetszik is, különösen a vezetőség mentalitása áll közel hozzám. Hááááátha szerencsém lesz, és megtalálom végre, amit kerestem hosszú ideje, és legalább 5-10 évig sikeres és megbecsült kollegina lehetek valahol. Aztán jön majd főállásban a fotózás egy saját vállalkozás keretein belül! :) Csak ahhoz előbb kell a 10000 órás szabálynak érvényesülnie, és a pénztárcámnak sem ártana egy pindurkát megvaskosodnia :)

Ezekkel a kellemes gondolatokkal zárom is soraimat, Nektek pedig jó olvasgatást kívánok!

Üdv,

 

Eldus 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eldaphoto.blog.hu/api/trackback/id/tr113318805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása