EldaPhotoBlog

"Minden egyszerű dologban ott van a csoda, csak meg kell találni a módját annak, hogy megláthasd! Ha pedig megláttad, miért ne örökítenéd meg, hogy osztozhass a csodában másokkal is?"

Kapcsolat

Kérdéseiddel, javaslataiddal keress meg bátran e-mailben vagy a Facebookon is írhatsz nekem!


eldaphoto@yahoo.com Eldaphoto a Facebookon

Köszönet

FotoArt Fotósiskola


Jamrik Vilmos

Kadosa Zoltán

Körber László

Kovács P. Attila

Láng István

Bodnár István

Farkas László


Modellek


Gyöngyösi Zsófia

Takács Ferenc


Dunaharaszti Városi Könyvtár


Táborosi Zoltánné



Családom



Kedves és családja

Nővérkém, sógorom és a Lányok

Anyukám

Referenciák

JeweleryShop

Ki, miért, honnan, hogyan...

Eldus 2011.09.16. 22:41


Sziasztok!


Blogomat azzal a szándékkal indítom, hogy munkáimat, érzéseimet megosszam másokkal, Veletek is. Kezdetnek egy rövid bemutatkozót gondoltam rögtönözni magamról.
  

26 éves vagyok, Budapest mellett egy kisvárosban élek. Középiskolában már megérintett a fényképezés szele, de anyagi okok miatt nem álmodozhattam saját fényképezőgépről.
Munkába állásom után nem sokkal vettem egy kis digitális kompakt gépecskét, és lőttem vele mindenre, ami mozgott, de arra is, ami nem. Kedvenc témáim a virágok voltak. Pár éve megengedhettem magamnak egy digitális tükörreflexes vázat és beszereztem hozzá az idők folyamán kisebb-nagyobb kiegészítőket, objektíveket.


 

Főállásban eddig irodai alkalmazottként dolgoztam, azonban az idei tavasz vége új helyzetbe sodort. Álláskereső, vagy talán inkább szabadúszó fotós lettem. Időközben persze rengeteget tanultam, olvastam, tanfolyamra jártam. A tanfolyamról is szeretnék majd egy bejegyzést írni, talán a következő témám ez lesz. Megismertem tehát a fotózás csínját-bínját, kreatív ötleteimet igyekszem megvalósítani, és mindezt felhasználom, kamatoztatom munkáim során is. Több felkérésem volt már, modellfotózás, családi képek és esküvőfotózás területén. Érdekes fordulat, hogy az emberektől, mint témától féltem legjobban a tanfolyam előtt, és mire végeztünk, ez lett a szenvedélyem...

Sablonosan hangzik talán, de nincsenek megismételhető pillanatok, ez a fényképezés varázsa és egyedisége. Én ebben a varázsban élek, és szeretném, ha ezt az érzést Veletek is is tudnám éreztetni. Remélem, hogy sokatokkal fogok együtt dolgozni a jövőben, megkerestek engem, mert szeretnétek egy sorozatot magatokról vagy a családról, de egyéni kéréseknek is igyekszem eleget tenni. 

Remélem, hogy kedveteket lelitek a munkáimban, cikkeimben, történeteimben. Olvassátok, nézegessétek örömmel a blogomat!


Üdv,

Elda
 

 

 

 

Címkék: bemutatkozás kezdet első miért hogyan ki eleje honnan

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eldaphoto.blog.hu/api/trackback/id/tr343232943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása